Det känns...

... verkligen som man gått tillbaka till när man gick på Transten. Bråk mellan invandrare och svenskar om skit saker. som nu då, två cigg paket. 
Jag orkar int elägga min energi på samtalsämnet och då blir folk förvånande, rent av chockerade. 

om bara några få timmar så är jag imin pojks famn:) *längtar* jag har börjat blivit en jävla tönt för att kärleken tagit sig in i mitt liv! suck. jag är en idiot.

Har iaf haft en lång och krävande diskution med Carl under lunchen. då vi diskuterat hans idioti och främlingsfientlighet, vem som är svensk och inte. 
Jag orkar inte heller försvara mig när det gäller sånna frågor. dom ger mig inte ett skit efter som jag redan tycker att han är en idiot. men jag fick min hämd till slut när jag tog snö coh stoppade innanför hans tröja^^
Jag är lite små ond... tihi...

ikväll blir det middag och sedan bio. sen hem och mysa. soft...
imorgon blir det att vara barnvakt som för mig inte är något problem men jag lät nog oerhört negativ när ja fick höra om den planen^^
senare på kvällen så blir det Örebro underground^^spännande. troligen MASSA "alternativa" som är sååååå himla unika!. palla? men jag gör det för dig oskar..
Söndag blir de nog att bara ta det lugnt. jag ska ju faktist åka hem sen. :/ jag vill inte..

Jag vill inte vara ensam på den vidrigaste dagen på året, 14/2...


/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback