back in the town!

då är man tillbaka till mUppsala efter ett sportlov som började fantastiskt och slutade fantastisk. tiden imellan är mer en period man fick uthörda. Jag lekte lite med idiotförklarade P. och så hade jag "mys" dag med mor. 

det blev inget av att träffa lis. men det kommer väl fler chanser annars är det väl skit samma? Jag orkar inte ta tag i saker och ting. jag orkar inte vara dne som planerar. NÅGON kan väl komma till mig för engångs skull?
men det e klart, jag är ju en som bara tar o tar och aldrig ger. som Sötnöt sa =(

helgen var jag hemma hos sötnöt och det va rätt tufft. jag försöker vara så perfekt så att folket ska acceptera mig men jag blir ju helt utmattad :/ 
Klart jag gillar familjen men ändå så ör jag så spänd så det känns lite tufft.

Nu är jag sjuk igen, efter att ha blivit av med skiten. Sitter i skolan och har Feber... känns hårt. alla klasskamrater som brukar vara här är borta och jag är ensam. hur ska jag uthörda dagen? jag åt iaf ihop med tjejgänget^^

snacka betyg med min svenska lärare, det funka iaf. trödde jag typ låg på G men ajg har höjt mig till VG, och tur va väl det. inte kan jag vara en loser=( 
Jag vet att betyg inte betyder ett skit. men va fan..:/

helgen vet jag inte hur jag ska göra med helgen. Skitungen fyller år och han har inte bjudit mig. iofs fyller han 10 och det 'är inte hans uppgift, men föräldrarna kanske:S 
Men sötnöten har ju inte heller bjudit mig... :/ känner mig ovälkommen trots han sagt att jag är välkommen^^ skit samma:/

/R

Kommentarer
Postat av: Oskar

du har ju förvrängd syn på allat sötnöt. jag menade inte att du tar och aldrig ger. och jag har ju visst bjudit dig! och det är min uppgift. Och du behöver inte anstränga dig så mycket, du är redan perfekt ;) PUSSS

2007-02-27 @ 14:39:09
Postat av: Anonym

vad menar du? planerar jag aldrig något mellan oss eller?? "/

2007-03-01 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback