tillfreds med allt

allt e så himla bra. jag känner att jag har vänner jag kan umgås med och jag har en fantastik pojkvän som älskar mig. jag är mätt och glad. 

idag har jag simmat för första gånegen på länge, kändes bra fast vi inte simmade så länge/långt. men det var iaf första gången=)
efter det gick jag o sussie, som var med o simma o köpte min favorit drink, kaffe cool =) as god men tyvärr för mycket is. sen gick sussie o åt på max, jag hängde på o åt upp typ allt + att hon köpte ne liten dricka till mig:D

så när jag kom till eriksberg gick jag och lånade 4 böcker. så nu blir det av att läsa, läsa o läsa :D:D:D 
lånade två böcker från Emily seien:D jag studsar upp o ner av glädje.

idag så lämnade jag in min dator oxå. trodde att jag skulle behöva vara utan den typ en vecka minst. men icke. dom fixa det på stört o inte behövde jag visa några garanti papper eller ens betala någe:D:D 
då följde johanna med, himla kul =) 

så när jag kom hem mellan då jag varit på stan med johanna o simmningen med sussie så åt jag mat tsm med vanessa:D stektströmig! så jävla underbart! inte ätit det på väldigt länge. 

dessutom är det mitten av veckan och det innebär att det inte är långt kvar till jag ska träffa min älskling, weeii och så ska vi över till sussie o hennes pojk på lördag, känns kul o träffa oskar =) hoppas det blir massor av skämt och godis:D

pusshej  

Kommentarer
Postat av: Dallie

hoehoehoe, i'm back. och föressten, emily? jag har alla böckerna hemma. love them. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback