mesig som ett moln^^

Ännu en helg har gått alldeles för fort! Min älskling va här, kom i torsdags och åkte idag:/ vi har mest bara varit. lekt lite i vildmarken och så har vi spelat tv-spl. svullat kladdkaka o massa godis:D

Allt känns så bra när jag är med honom, varför måste allt bra ta slut?
Ångest den senaste tiden då jag känns saknad för saker som igentligen är borta, och varit borta länge. läste dagboker från förr då jag avslöjade mitt inre, kände så jävla starkt för vissa människor som bara är borta idag.  borta från min vardag. just nu lever jag som i en dimma tills min älskade kommer och tar bort alla moln på min himmel, sen reser han och jag är tillbaka där ajg var innan, visst har jag minnerna kvar från min äslkade. men det känns lixom inte lika riktigt:/

Cepe känslor, hatar känslor. jag borde vara som då. hård och skoningslös^^

/R

Kommentarer
Postat av: Lisa

vem vill inte vara hård och skoningslös? <3

2007-05-16 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback