dröm :S

åhhhh cepe, inte drömmar igen!
Vaknar med ett ryck och att jag är tårögd:/ ganksa jobbigt kvart i fem på morgonen utan någon som håller om en.
Drömmen börjar lugn o fin. min bror ska spela tv spel, igentligen hjälper han Adam att spela men bror tar över dosan helt när han väl börjar spela.
spelet är ganska simpelt man väljer en figur som i det här fallet koopa. och så ska man ge sig ut på äventyr. först blir det typ "mario-kart" sen blir det att ta sig upp för ett nerg nästintil omöjligt att hoppa o dra sig upp så fort som möjligt. Han klarade det inte utan ramlade ner när han var högt upp. så han la ner splet. under tiden ahn spela kom en säljare in och berömde honom och sa vissa fraser som, åhh lite vitkol o mjölk på dig så....*mums*!
sen blev det min tur. jag valde samma karaktär, och spleade lika dant med säljaren tätt intill mig och han pratade emd mig medans han tog på min bröst efter somjag inte ha BH på mig va detta MYCKET obekvämt :S
då kom samma fras som han användt på min bror. då vart jag lack o drog ut till köket där mamma stekte pannkakor med anskovis i:S jätte gott iaf.:D
Mannen ursäktade sig gång på gång och till slut återgick jag till mitt rum, det har nu blivit natt och han slänger sig direkt i sängen o säger att jag inte borde ta illa upp efter som min syrra ändå knulla med ryssen:S
så nu kande han leka min ryss och helt oväntat börja jag skrika och hämta mor o far. dom gick in i rummet o sen ut. dom brydde sig inte att en naken man låg i min säng:S
pappa tog lite lim o en tidning och gick ut. jag förstog aldrig varför. jag började få skuldkänslor för att jag varit så trevlig mot mannen förut o sen blivit så elak:/
och så vaknade jag.
rätt jobbig dröm:/  undra vad den vill säga?

saknar min sötnöt!
prov imorgonbitti, eller senare idag o sen skogarna på torsdag alltså imorgon^^
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback