Tada^^

Here i'm!
En "riktig" blogg kanske är något som får mig att dra mig undan Lunarstorm. Känns lättande.

Hur ser vi på saker och ting? Utifrån min syn är den nog alltför naiv. jag vill se saker som lär mig. Tröttnat på att springa omkring till folk som inte ger mig något. Det enda som skulle kunna ge mig något är kanske att gå in i mig själv. men vågar jag se saker som är så långt inne, vågar jag söka efter saker?
Jag vill se in i dina tankar först. En naturlig sak skulle vara att kunna lära känna någon som man kan diskutera och fundera med. men sånna finns inte för vi är så olika. olika i huden och innuti.
Varför måste jag ha så svårt för att vara ensam? det skulle vara så mycket enklare om jag bara kunde sluta mig. som en snäcka och inte öppna mig förnst jag kommit på något.
saker som matematik och svenska intereserar mig inte på samma sätt längre. jag vill ha mer.
En internet sida är fortfarande bara en internet sida även om man skulle gå in och ändra layouten.

En uppsättning av sängkläder ligger i min fotölj och tynger mig, jag borde göra mera saker, börja träna och ändra min livsstil. Men inte ens det intresserar mig det minsta. Jag måste nog börja leta efter intressen som är fartfyllda men fortfarande innehållsrika och man kommer bort från vardagens idioti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback