Hemma i krokarna

Nu är jag äntligen hemma i Östansjö, skogarna i hem traktern.
Jag flydde stormen som sades komma in över Uppsala idag. Hem resan gick prima, kändes skönt att äntligen få en sittplats på tåget.  

Hade min egna filosofi kurs idag som jag predika för Lillemor och Nina, tror dock inte dom brydde sig och tyckte det bara v kul att jag va glad igen efter den jäkla långa vägen i leran.  Dem håll med omallt jag sade och det va just det som var felet. fast  dom trodde säkertatt dom gjorde rätt. Jag skulle ifrågasätta om någon påstod att ALLT bestod av ett ämne. trots jag lärt mig attdetärfel i skolan så skullejag frågasatt det. det skulle ju inte vara möjligt att maskar och jord är gjort av ämnet vatten. bara för upplöses utav det.

Nu börjar TVns liv igen. en veckas långt TV tittade bara för man har så många kanaler att  välja på. Känns dock lite ångest laddat. Jag vet att jag kommer fastna för beroendet av filmerna som går. Men jag vill ha någon att diskutera dom med. känns ändå inte så givande att diskutera med en famile medlem efter som vi är så lika i sånt, eller relativt lika iaf.   
Redan nu börar tv beroendet. en familje aktivitet som "Dibidoo" kan man inte missa^^
känner mig sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback