Trött och sliten

Helgen har tagit sin början och snart är den slut och det bär av åt mUppsala igen då.
Fredagskvällen - Lördagsförmiddagen tillbringade jag med M. M som utvecklas under det senaste året som vi inte har sets på.
Tur att jag inte avsluta den relationen helt som var planerat att göra.

Länge sedan jag läste nu men ändå så reflekterar jag fortfarande över saker i vardagen. om varför saker är si eller så. om förklaringarna somär påhittade och varför dom är det.

Mitt liv börjar arta sig bättre nu. börja känna mig själv på ett annat sett, jag önskar bara att min syster också bodde i min värld. Är i ett litet smått lyckorus som får mig att sitta stilla men ändå få känna en viss karusell i mitt huvud. Det försvinner nog til kvällen när jag lyckas lägga mej att sova ensam. En ensamhet som tränger sig in UNDER huden och man inte kan få bort det. man ryser av obehag som man samtidigt känner ångesten lägga sig över en  och känna att man alltid komme rvara ensam, att man alltid kommer vara förstörd av saker. Men som tur är, är det bara under kvällen och förhoppningsvis så äter jag mkt ikväll så jag somnar fort.
Vill till min käraste vän i skogarna men jag tror nog inte jag är helt lagd för det denna kväll. Jag har tänkt mkt på henne och en annan just under detta dygn. på sånt som tynger mig.

sweet dream på er såska jag ta och äta lite glass för att få upp mitt socker.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback