Tisdagar är inte min grej^^,

en låååång dag. men förvånande bra. jag fick sova ut inatt så dagen började bra. jag var posetiv och sprang runt och lånade böker, känns som jag behöver lite annat än filosofi kurs för tillfället. boken tilltallade mig så extremt, kändes som den var skriven till mig på ett nytt och effektivt sätt. Massa artiklar och jag har nu förståt att det är en arbetar bok. den är rolig på ett sätt jag förstår, dock inte mina "vänner":/
 och så lånade jag boken "pojken som kallades det" var äntligen på tiden. den läser man ut fort I think, den var tunn:)
Jag var posetiv hela dagen tillochmed över lunchen då det var vidrig mat, Suprise! men sällskapet drog upp, tur att jag har min slim S. Vi reflektera över sex-filmen vi såg under svenska lektionen, ännu ett skäl till Jeppe att klaga på våran sex fixerade lärare:/
såg också den mystiska killen utan skägg på halsen, mkt välklädd idag. synd att jag inte tog tillfället att säga det till honom. Jag är så feg!
Jag är också dum, ångrade hur mkt som helst idag att jag är så knslig och vänder på komplimanger så jag tolkar dom som fruktansvärd kritik. Förlåt M. jag vet att du vill bara väl. 
och har dock fått klart för mig att det inte blir någe ludvika, riktigt synd. va händer då nästa helg? 

Kanske borde hetsa ner? jag har ju faktist tre år kvar här. eller ja snart är det bara 2,5 kvar. känns skönt. hoppas verkligen jag o slim S. forsätter gå i samma klass. hon lyser upp min dag. jag vill bara krama  henne och säga att hon är bra. trots jag är sur så försöker jag:)

Idag har jag åter igen tillbringat många timmar med min hyresvärd. skönt att fly till en annan generation där man inte måste vara glad och prata hela tiden. 

imorgon hoppas jag att det blir trevligt och så lite skitsnack som möjligt. men det e jävligt svårt när det är så många idioter där ute. jag vill inte men ändå så tycker jag illa om folk.

Jag har verkligen förändrats. blivit det motsatta från förut. förut av jag stark och var ensam. nu e jag känslig och vill alltid ah sällskap. förr var jag naiv och nu är jag sur på alla för jag märker hur saker är. Nu är jag öppen om saker och ting. men det största är nog att min bubbla har försvunnit. på ett skrämmande sätt.
Min hyresvärd gav mig mat idag iaf. super snällt!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback