:S

det här var en fin dag. den 15 november ska man lägga på minnet. den dagen jag åkte buss med MASSA barns om skrek och slogs, sen matte med min nyfunna vän H. och sedan lunch som var äcklig trots oddsen skulle vara bra (det var ju trots allt tortiljas), sen vart det mediekomunikation (vi hade en vikarie efter som våran kära lärare var på sjukuset för att få barn). hoppas honom all lycka:) sen utan håltimma så blev det engelska, suck. det måste nog ändå vara det trista som finns för jasg suger verkligen på det. tur att jag var bland dom första som skrev på tavlanoch slapp komentaren från J. "att man INTE kan engelska *hån*"
sen drog man tills tan för at tvänta in tåget som förtjusande M. var med på. min dejt för dagen. jag hänge med emelie och skulle hämta biljetter till bion hon och hennes mor skulle gå på. men det var stngt och öppnade fem, så hon hängde med o hämta M. och sen drog vi runt lite. gick till Mcdonalds, gick och tog kort på någe "mac-hus", vi satt på max och hängde, vi gick och hämtade biljätterna och kom fram till att jag o M. skulle skippa bion och där lämna vi Emelie och tog oss till min buss som tog oss hem hit. och här va det myspys och så såg vi en film och drack kaffe.
sedan flöt kvällen på och klockan halv elva så tog vi bussen ner till stan o så tog han tåget hem tio över elva. och jag tog bussen hem igen halv tolv. och här sitter jag. 
En hel dag utan godis. ska verkligen försöka vara utan det!

Och jo du petra, jag ska till Ludvika för att hälsa på två stycken pojkar, jag ska åka med en vän, L-M. hon är en pärla! var inte orolig. och till den anonyma, ja det var endast en dröm, ingen verklighet i det. 

bestämde också idag att jag och emelie ska ha ett O.C maraton, känns underbart! skönt att hitta någon som står ut emd ens tjat om OC. haha;) och så skulle kanske M. vara med:)

Jag längar så mkt till fredag så det inte sant. fredag ska jag tillbringa med sussie och hennes pojk och sedan träffa den ståtliga ofilosofiska M. och sedan tillbringa resten av tiden till M.s besvikelse med paradis O. 
Ja det låter som ett hippienamn, men han ju en liten sådan ibland:) och han är bara MIN. 
 
jag känner mig lite hungrig, hur ska jag klara av att somna? elelr så är ajg i ett lyckorus som inte tar slut, hur ska jag då somna? Varför mår jag bra nu? jag är inte värd det. det är NI som ska må bra!

/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag undrar bara varför du proriterar ludvika framför london? jag tror nog allt att du kan ta han dom dig själv! :) Puss!

2006-11-16 @ 17:37:36
Postat av: Dalidaa

OCH JAG UNDRAR HUR DU KAN HA ETT OC MARATON UTAN MIG! vi måste allt ta och snacka allvar, du&jag, ronja.

2006-11-22 @ 19:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback