Mattematik är min grej^^

back to normal. kanske det?. jag är iaf fortfarande glad men inte sådär att jag svävar på moln.
Imorgon ska jag träffa min Lisen och pikke. Kul Kul!!

Dagens planer sprack när M. gått och blivit sjuk och inte kom till mig. =( men han får jag klara mig utan till på måndag. då jag träffar honom igen:D saknar.
 
dock så har jag tänkt mera på en klass"kamrat" iskolan under eftermiddagen. tänk hur folk egentligen behandlar den. det är fel. Aldrig har mobbning varit så öppet utan att folk gör någe. stackars stackars. men av fan ska jag göra? jag är aldrig "den" som hjälper andra. jag föraktar ju "kamrat"stödjare. :/

eftersom inte besöket kom idag så fick jag mycket tid till matematik uppgiften som jag tillslut löste med hjälp av Paradis O. och Systra mi. :D thanks!
nu känns allt lugnt. har fixat klart allt jag måste ha fixat innan helgen. och idrotten imorgon blir en promenad. så ajg slipper ha med idrottskläder. soft.

Jag faktist verkligen avskyr idrott.

btw, jag håller på att läser en bok. eller igentligen tre. men just nu "pojken som kallades det" visst. den är fruktansvärd. men Aldeles för överdriven! helt klart att den inte tilltalar mig. känns mera att jga tar avstånd från den. den är inte verklig. Ingen skulle klara av att göra sina syslor morgon till kväll utan att äta något på 10 dagar. man klarar ju högst 4 dagar utan mat. och knappt vatten heller. och utan vatten i tre dagar så dör man. 
sjukt. men snart är den slut och jag funderar på om ajg verkligen ska läsa fortsättningarna...:/

Ronja har ont i magen, kan det var för jag åt den tre dagar gamla fisken eller för jag åt de tre dagar gammla brödet hemma hos S i morse. ja faktist, jag sov över hos S inatt. Nu vart ni avis va?;)
tur at thon tar hand om mig och gör mi till en liten plugghäst;D

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback