Måste "allt" vara simpelt?

tjoho, dagen har funkat förutom den lilla incidenten på radio-tv lektionen. maten var fruktansvärd. kort och åter korv!
helgen har också funkat okej. LM hängde inte med till storstan och inte träffa man dans-M. men paradis oskar såg man mycket till. och den förtjusande M. tillbringa denna natt här mellan söndag-måndag. skönt att ha någon som faktist är varmare än mig när man sover. jag som hatar att frysa.
allt har börjat gått tillbaka till det vanliga, jag är lika sur som vanligt och blir inte glad över små sakerna. allt är så jävla enkelt. alla köp, alla relationer.
mitt lyckous har försunnit, tur att jag har uppskattat det en stund iaf.
jag vet inte ens längre om jag vill ha dig här.

skolan går på, jag fick mitt anfall imorse när E. beskrev hur en viss person svor aldeles för mkt. känndes som att bara hon o jag fatta. det va fan riktigt kul.
o så får jag mina anfall på flickan med händerna i armhålorna. va vill hon man ska svara när dom vägrar splitras o tar den svagaste o sätter in i en grupp o hon frågar omd et är okej. ska man säga när blir det dampet. sjukt. och så fick hon ju hela klassen med sig. manupulativa idioter är farliga, se bara på Hitler.

Konstigt at tne barnfilm har tilltallat mig så mkt som just "high school musical" har gjort. det är ju skrämmande! Jag vet att den är för sentimental och för FIN för mig. en sådan story händer inte. men så ser man små saker och karaktärer som faktist finns. det e skrämmande hur jävla lik en flicka i filmen är en flicka i verkligheten, en flicka som gjort sig hörd genom hela högstadiet. hennes namn är Sääw...en spottande figur.

Känns skönt att ta mig hem till skogarna i helgen, saknar L. så fruktansvärt mkt. och om det nu inte skulle bli så att jga åker hem så skulle jag flytt till stockholm igen, ajg kanske inte skulle vara välkommen men man kan väl iaf hoppas på att M. vill ha mig hos sig.?
iofs så skulle jag vara rädd för hans vänner. men sånt får man väl ta?:/

/R


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan, vad jag saknar dig mitt älskade fläskdjur. Helt underbart att läsa din blogg. Känns som om jag ser allt som händer dig. Ses på fredag!

2006-11-21 @ 08:28:56
Postat av: p.o.

Jag hoppas du inte hade allt för otrevligt här ändå och att du snart är glad och lyckorusig igen. Själv har jag återupprättat Juche i mitt liv.

2006-11-21 @ 14:03:34
Postat av: S

Hoppas samma klass al the time! ;)

2006-12-05 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback