lyckorus, förtvivlan

Jag är nu på topp för denna fruktansvärda hösten som gripit tag om oss alla. Jag personligen har varit i djupare svackor än just idag, just denna period. men det tar hårt imot att se Alla mina nära o kära dras ner. Jag kan knappast säga till dom mera än att det komemr bli bra, men jag själv vet att mna inte orkar vänta.
dock för mig är detta en bra dag, trots min favorit S, mådde dåligt och gick hem dejten blev inställd. den blir istället imorgon, I think.
Han hade dock en charmerande kommentar till mig

-Sitter å pluggar
-och va vad det, inte sitta vid msn då?

-Ne men om jag loggar ut från msn så kommer jag ju få ronjj abstinens

och på bussen så satt dom två männen mänen och pratade, trodde dock inte att jga hörde med tanke på att jag hade mina stora hörlurar på mig. dom satt och kommentera hur söt JAG var. kändes fint^^
Jag vet att jag borde bli glad över att folk tycker jag är söt, men jag vill dock vara mera än just söt.

Jag borde faktist plugga matte, kommit in på saker jag aldrig lärt mig helt så det här är inte sprutande lätt som det brukar vara, känns konstigt.

Dessutom så har jag pratat med förtjusande L-M som nu ska föröska få pojkarna att hämta oss:D men har vi även fått en tredje som e på att dra till ludvika? jag vill inte.

åhhh jag e också glad över att jag inte kommer missa O.C längre som nu varit ett avslutat kapitel för mig för jag inte har femman länge>.< 
Men min klasskamrat tog åt sig att spela in varje avsnitt åt mig. guld värd åt henne, känner då att jag måste bjuda tillbaka, tycker inte om den känslan att man MÅSTE fast om man inte vill.

men så hände också det "hämska" att internet försvann igår. nog tokig blev man då. och hela natten drömde jag mardrömmar. jag vaknade med ett ryck och fick panik att jag va tvungen att skicka ett meddelande att det inte alls va meningen att dra så där och hör o häpna fungerade internet igen. och efter det så vakna jag två timmar senare lite bättre till mods och så drog ajg iväg till skolan, det är facinerade på avd amn tänker på när man verkligen inte måste. den halvtimman det tar för mig till skolan hinner man gå igenom ganska mkt. 

(8)"holken är härsken och bärsen är väck. ojojoj va det brinner i glennes häck.Han bankar på porten till konsum på orten, släpp in mig din skit fule expidit"(8)

/R

 


Kommentarer
Postat av: petra

men vad tusan ska du göra i ludvika av alla ställen?

2006-11-14 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback