Lättnad.

Det e fan sjuk, det va ju för ett halv år sedan vi va och plocka hjortron! jag höll nju på att få damp'et pga av att sjöng på en låt och inte kom ihåg mera än just en text rad. Och syster visste ju INTE vilken jag menade, hon trodde nog att ajg bara hittat på den som liten, men just IDAG, för fem minuter sen hörde jag den, när det fantastiksa shuffel-fuktionen var inställd på min winamp, där va den. Narren -  ärg stod på myren. och det var just den raden jag minns, " en älg stod på myren".... jag lalla vidare men jag kan ju inte txten.känns JÄVLIGT lättande. visst att det inte rör någon mer änmig och visst det var inte särskilt intressant att skriva om. men för MOI va det värsta grejen. 
Vad ska jag skriva om annars, hur dåligt jag mår? ofta det pallar man inte skriva om och heller inte att läsa om.   
Känns tugnt att systra mi inte kan vänta på mig till england, men är det så hon vill ha det, så fine. bara jga hittar någon snart. jag har ju fan inte råd att åka till ludvika somjag redan skrivit om. ska sluta höra av mig till folk.
Mårgonen började bra. jag hade låte ångest över att jag låtit datorn stå på övernatten utan nnågon anledning. men så såg jag att den fantastiske O. va inne, så jag gick o laga mej en frukost gröt för att sedan bli posetivt överraskad av ett sött medelande, men dock. hans krev inget + att han logga ut precis då jag kom tillbaka och har inte visats sig på hela dagen.
hela dagen gick super fort. jag pt frukost och ett tag senare så kolla jag till klockan då dne stog på halv fyra. jag drog mig till badkaret och badade och blev varm. sedan kände jag att jga börja bli hungrig o jag hade verkligen inget i kylen, så jag gick o handlade. på vägen tillbaka från konsum så vart det som på film. jag gick på trotaren och en bil kom bakifrån och skvätte ner HELA mig bakifrån. har aldrig hänt förut! det a verkligen typiskt, ny badad och sur för att den hämska hösten gripit tag i mi tan jag har hunnit försvara mig.
Jag åt o tillbringa resten av kvällen till att se ännu en film "mona lisas leende" fick också där en deja vu, då slutet sludade som ett slut jag redan sett, men minns inte ifrån var. jag har börjat tappat minnet, kan det vara för jag öter en dålig frukost, eller en dålig kost överhuvud taget? för jag stressar sönder? för jag är unhappy?.
allt kan inte kretsa runt mej jämt!
känns dock som jag har feber, jag är varm o trött. och har säkert huvudvärk om jag känner efter.
jag vet desutom int evad jag vill. vill inte åka hem, skulle jag verkligen må bättre där? det är äl bara o vänta till hösten försvinner så man kommer ur det här.
 Känns ju ändå som man inte vill något, jag bara drömmer. vill åka till en annan värld men någon vän, men måste det kosta. måste jag begära mera sen? jag vet att jag kommer det.
Jag är inte bra för någon. säg inte att jag är det, ni känner rmig inte.

/R

Kommentarer
Postat av: Petra

Det ärklart jag inte vill åk utan dig. var nu inte så negativ. men varför vill du vänta? det är ju inte så att pengarna förökar sig som bakterier på bankkontot? :P jag saknar dig och du är bäst!

2006-11-12 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback