I don't feel like danceing ^^

Jag snackar strunt om allting runt omkring, som om du inte inte betydde någonting
men vem är det som jag tänker på om natten då jag vakar? Idiot!

Jaha, här igen och snackar om inget. mitt innehålls lösa liv som jag så väl önskade vara ett äventyr!.
Vad har hänt sen sisst? jo det har gått ett par dagar. Då jag varit på en stockholms resa och så är jag ny kommen från S.
en fantastisk dag! skönt att bara vara ibland. efter skolan så hängde jag på paret S & O. sen träffade vi S. Mamma, förtjusande! hoppas jag inte gav helt fel intryck av att vara en svart-rockar-ligist. Hon bjöd mig på mat *pinsamt* men det va gott som tusan, men är det inte gott för 130 kr så e det fan illa! sen gick vi och fikade, det betala jag själv så 40 kr blev min utgift. sen gick vi affärer, slutade med HM till dom stängde, jga blev förälskad i en grönkapp/jacka! S. sa detsutom att jag va fin! grön e kanske min nya färg, bättre än svart? knappast men en bra bit på vägen ut. 
Planerat in skansen på lördag oxå. kanske kan få mig att ändra syn på julen? se det som en puttignuttigsöttfirande? Man kan ju faktist hoppas. Eller så kanske jag e bara tönt och vill vara "unik"?. fan av patetisk isåfall. Jag vill inte ljuga för mig själv. Jag övertygar faktist mig själv när jag argumenterar ibland... 
Paradis O. bler det alltså till helgen, men det bekymrar mig att jag inte får tag i M. Han bara försvinner. jag har försökt nå honom genom sms. men icke!. 
Tur att jag har några som drar upp mig ur skiten ibland. Vill inte hamna där trots jag är svart... 

En party dag är snart över och jag sitter vid msn, som vanligt. mitt sätt att slappna av. Jag är ju trots allt msn/lunar/helgon-beroende. känns sjukt! 
  
Aja, take care
//R

Kommentarer
Postat av: Petra

men att vara tnt och är unik är väl bra? Det gr inte tycka om julen som den ser ut idag. I så fall accepterar du ju hela konsumtionshetsen och där med det kapitalistiska systemet.

2006-12-01 @ 07:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback