fredagenskvällsgrubbel.

Filmen "pappa mamma barn" facinerar mig. Att man kan ge upp så lätt ett förhållande som varat i elva år och bara vara otogen och finna sitt nya livs kärlek. det är ju bara en svenska n-hollywood story. ändå ser jag det som ett äventyr jag skulle villja uppleva. Aldrig trodde jag otrohet kunde tillföra något bra. desutom så kom jag o tänka på en "kärlek" han var så lik huvudkaraktären, visst han skulle aldrig varaotrogen men han vill aldrig någon illa. han ställer alltid upp, är öppen och skör desutom flintis;D

blev hedrad över att någon kan ägna ett helt blogginlägg åt någon annan, känns konstigt.
Jag vill ha något mera än bara händelser som hänt.
Visst så tänker även jag tankar, det är ju det som skiljer människor från djuren sägs det, trots jag inte tror på det.
www.jennyam.blogg.se

Om det är så här mitt liv är, vill jag inte vara med längre.
vet inte hur många dissar man ska klara innan man går o bli desperat, har tilloch med blivit trevlig mot p-p igen:/

det e fredag igen och allt känns fel, helgen går åt helvet, desutom har jag lovat att åka till staden ludvika utan att jag tänkt över hur mkt det kommer kosta, har ju inte råd med något. får leca som en råtta.
vill fly verkligheten. 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback