freaking lust.

Jag har gått och fått mig tankeställare från den dummaste personen i min tillvara jag faktist accepterar. Hur man ens kan tänka att få bran inom en snarframtid när man e 16, får man för sig det bara för att knulla runt lite?:S

det skrämmer mig hur hon resonerar, hur amn får för sig att leta upp en fader...

Jag som har inställningen till att barn är äckliga. den resoneringen finns inte ens i min värld, därför är den så häpnande när den kommer upp. Visst kan det vara bra att evta var man står, men står hon verkligen rätt i den frågan?.

Och så var det även hon som starta diskutionen om mat, o hur feta vi i svergie blir av öl, så jag då inte palla ta. Jag tog mig till cafeterian och fick en klubba, så jag lugnade mig.

Jag har faktist Försökt vara trevlig mot folk idag. men ändå så blir jag inte delar av deras världar. det skulle räcka med bara en som öppna sin värld, men icke.

Tristesen börjar ta kål på mig, nästan så jag börjar bli desperat. Men än så har jag lite kvar i mig.
Får hoppas att helgen blir bra:) En ansats till att ly verkligheten, till att komma bort.

Jag blev nog upp-piggad efter lovet iaf, men känslan tillbaka här känns tung.
Men håll ut, sånt ejga duktig på:)

Jag hade btw svenska idag, skrev två kärleksdikter, fan av ajg avskyr temat kärlek. kan hon ine valt någe annat. fruktansvärt deprimerande, coh så får man kritik för ordet, relationsförstörd:/
Dkterna skrev jag med namnet Adam, som jag sendan skickade till honom, hoppas han uppskattade dom. vi satte även upp en av mian två i klassrummet tsm med dom andras i klassen. jag vart inte särskilt nöjd, men hur svårt är det att raffsa ihop lite fjant...
Jag hade tänkt skriva ner dom här. men vågar nog inte. inte nu...


Han får mig på snukiga tankar, Usch
./R


Kommentarer
Postat av: Petra

ibland är du så himla sött med dina malplacerade ordval att man bara smälter! :P Jag ska INTE ha barn btw.

2006-11-09 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback