en fläng *slå mot huvet* dag.

En flum dag om inte annat. nästan som "flomm flomm filmen". skoldagen gick fort för jag lever som i ett så kallat lyckorus, kan vara för pojken som var här igår eller så är det bara någe jag fått i mig. Vem har försökt drogat mej?!!! (tre utropstecken)*lipa*

jag började med matte med samma sak som v redan gått igenom igår och jag KAN det:D
Sen blev det lunch. gick att äta men int evare gott med fisken.
sen blev det mediekomunikation och där fick vi reda på att Mogge har fått en liten Max. :D grattis grattis.
Sen blev det litet hål då jag o S. satt och sjöng och löste suduko *N3rd* sen kom även L-M och gjorde oss sällskap. då bestämde vi att hon skulle med hem till mig efter skolan.
Sen blev det engelska, jag klara mig rätt bra. vi snacka engelska hela lektionen! as kul, och inte kunde jag sluta när vi gick till bussen heller. sen så fick vi trängas på den jätte fulla bussen.

men så kom vi hem, jag och L-M. tänk at thon är så lik mig. först kolla vi in filmerna jag ladda hem. dock så va spiderman 3 en helt annan film, nämligen en p-rulle till min stora besvikelse, jag som ville se Venom!!!
sen kolla vi in lite kort på mig, *egenkär* och sedan gav vi oss att låta kaffet rädda oss och så tog vi en macka med choklad och ost i min smörgåsgrill. när vi snackat i hur många timmar som helst så kom det förtjusande paret S+O. som jag då också bjöd på ett litet mellan mål. vi hade ju redan bestämt att dom skulle komma tidigare idag så det var inte riktigt en suprise.
vi snacka i några timmar och sen så satte vi igong filmen, den av helt okej dock den kinesiska undertexten. han dock inte se klart den först dom av tvungen att dra för att hinna med alla bussar hem osv. men fan av kul vi hade. skrattat och skrattat ännu mer. kul att det är så avslppnat mellan oss girls + O ;)

Imorgon bär det av till stockholm, men dom tre vännerna och O. helt klart kul, men dock så blev dejten inställd med dans-M. synd...
och inte blir det nogon dejt med bruno heller:P trots han har en jäkla fest på lördag och jag är bjuden.

Varför kan man bara inte frysa tiden ibland? så man hinner känna efter... fast iofs så är det nog bra att inte känna efter, alltid hittar man väl något fel!

Jag börjar tro att min anonyma läsare är min mor, men det är dock bara en gissning. :/

I miss u.
Knappast så innehållsrik blogg:/ jag borde kanske inte blogga? men det är fan MIN blogg.
/R


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker det är kul att läsa! vet man vad som händer. men inget slår flom-flom filmen! :P

2006-11-16 @ 23:37:59
Postat av: Lisa

Du är ju skönast ;)

2006-11-17 @ 08:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback