back from the dream land!

Nu är det söndag, ångest laddad söndag som alltid...
Jag kom just hemfrån min favorit lisa. Hon e fan bäst! vi behöver inte prata vi förstår ändå. vi behöver inte argumentera och inte heller le för att förstå den andra.
Hon blev nöjd med presenterna trots att den fina tändaren inte fungera =(
Marika jag och lisa bakadeden godaste tårtan! mmmm.. Hallon e bäst^^
Jag dekorera så fint:D spretsade "LISA" och bildade ett hjärta av gelléhallon:D
Kvällen flöt fram som en stormig flod. vi rökte vattenpipa hur länge som helst. emn den krongla mer är vi rökteså va la ner det efter ett  par timmar:P men musiken höll vårat humör uppe. Musiken som ajg gav lisa när hon fylde 14 fungerar fortfarande.dne e så jävla klockren.
Vi spelade också tv-spel typ hela eftermiddagen. "lilla kyklingen" fan va kul det va!
JA, jag vet lisa. jag e nörd! ;)
kvällen så såg vi på tv,eller rättar e sagt såkolla vi på "Nile city, 105,6" Så jävla bra!
fast Marika va tvungen att dra iväg innan det tog slut. så jag somnade på avsnitt sex och vakna när det tog slut. då kom jag o lisen fram till at tbäst vi sover. fastdetkändes lite tidigt. halv tolv kröp vi ner i sängen. men inte fan somna vi. klockan halv två gick vi in i huset och tog en natt macka. sen halv fyra så somnade vi äntligen. vi pratde oavbrutet. så jävla skönt! jag har saknat henne till MAX!

Fredagen, så drog jag till stockholm efter skolan. där vänta mickepicke och Lisen. kul kul attträffa dom.så där i stockholm sprang vi runt i tre timmar till vi hoppa på bussen och terrorisera alla resinärer med vårat vulgära samtal. hur alla har sex med varandra. och så vidare...

åhhh. nu sjönk mitt humör pga ett jävla SMS, hatar den funktionen.
Va e det för fel på mig?!

Tack lisa för du finns. Du e fan mig den bästa!
/R


Kommentarer
Postat av: Lisa

DU är fan mig bäst!

2006-11-27 @ 14:21:09
Postat av: ha

haha. svartsjuk?

2006-11-28 @ 09:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback