the forest^^

ja nu är man hemma i skogarna och en hel termin av skolan har gått. folk har kommit och gått. en riktig åk tur. Men än en gång så har jag kommit in i lyckoruset. ^^folk omkring blir antingen sura eller glada. svårt att tolka dom ibland. En Pojke har kommit och tagit mig med storm under bara ett par dagar. och nu är ahn min drog. veckan har varit lång och mycket dyr med tanke på samtal och sms. Men helt klart värt det!

Sötnöt O. som ahn nu heter och jag ska träffas some day under lovet. bara det att han åker ivägpå fredag, MINDRE ÄN EN VECKA KVAR!  han far upp till fjällen som för mig är en gåta. Hoppas ahnär sämre än ahnverkar så ajg slipper sakna honom!

men jag vet ju att de inte är sant^^


igår va det dags igen att sätta igång med party. Paret S + O hade fest till O:s ära! han har ju blivit riktigt gammal nu, hela 18 år! dock en  överklass fest som inte intressera mig mer än att studera dessa individers sätt att prata och försök till att få igång ett party för dom lite finare. Hela huset var enormt och jag kunde knappt stå rakt när vi var framme vid huset, det lixom bara kom över mig. jag tappade hakan helt och hela kvällen gick jag runt o studera dess inredning och form. helt fantastikt. dock det som saknades var en utomhus pool.

jag drack intemycket, vill ju inte visa mig från den sidan när S & O är med. jag vet att dom föraktar mig mera än annars då. men några cider och några öl. bara för att det skulle se bra ut. dock så fanns det itne mycket folk att snacka med men S är den bästa värdinnan! tur att man kunde fly till sms världen och sedan få ett fantastikt samtal. Måste sett ut som en riktigt liten fjortis med en cider i ena handen och skriver ett sms med den andra. jag tror dock att S o O. var oroliga för mig om jag inte hade kul. inget dom ska ora sig för!.
mycket spyor och länsning i huset, och god mat så klart. mer va det nog inte.

Dagarna har gått fort trots dessa sena kvällar/nätter jag hängt på msn (nörd)  och snackat i telefon.
men detärskönt att fly med dig!

/R


Kommentarer
Postat av: Lisen

Soft min darling.

2006-12-24 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback