mUppsala är inget partyställe för oss små.

Så. here i'm! Med ny färgat hår som S överlät till O. Och hon hade rätt. han var en riktigt duktig frisör. så nu e det bara att vänta till morgon dagen för att se hur det ser ut i dagsljuset.
Nu har Kamraterna sprungit sin kos och kvar sitter jag med tom mage. Det blir en HEL kyckling till kvällen efter som min tant varit och köpt en till mig:D

Dagarna har gått sedan sisst men inte mycket har hänt. igår såg jag en kändis, Daniel från skilda världar när jag var ute på min shopping runda på jakt efter en julklapp till bror. Efter Shoppingen så åkte vi hem till S. och bakade peppar kakor hela kvällen lång. tills vi var klara efter ha bränt 5/7 plåtar så såg vi på TVÅ TIMMARS O.C. <3 det är ren kärlek. jag såg tre timmar O.C. dagen innan för att uppdatera mig inför säsong avslutningen. Och nu är säsongen över, säsong 6. det är verkligen någa jga önskar mig. Alla säsonger av O.C. 

Snart är det jullov och det känns skönt. trots jag är anti jul så finns det även några få saker som gör en glad under just den perioden. två veckors lov är en av dom.

Men först så har vi skola. Två prov imorgon varav ett är omprov i engelska för HELA klassen. och sedan ett föredrag på måndag. men det känns rätt lugnt. mitt ämne kan jag så att säga utantill. Ämnet är: Syster! ska läsa upp en dikt av henne inför klassen och sedan berätta lite kort om henne. 


Helgen känns nära och det är ju inte så kontigt med tanke på att det är torsdagskväll. Och jag har INGA planer för helgen. känns bara som jag är trött och inte orkar något. men om någon har lust att komma är den välkommen (speciellt Paradis O.)


Skolan den här veckan har gått fort som bara den. med lucia stökande blandat med föredrag.
Jag känner mig förtillfället bara tom. inga känslor för något. skulle väl vara mitt ex som jag tänkt en del på idag. känns skrämmande. men annars så skrattar jag nästan hela tiden utan igentligen mena något alls.
Jag vill nog bara att tiden ska gå så fort som möjligt så det blir den 23 och jag får åka hem till min älskade och saknade syster.

jag orkar inte ens leta efter någon som ska kunna ta mig en bit över noll. jag bara går runt och väntar mer eller mindre. jag gör inga stora liv i den frågan. går mest runt.
 
det känns som alla gör saker hela tiden utan att göra någe. jag vill så gärna gå på bio, vill se Saw III och även den andra filmen om Marie Antoniette. men folk är för "upptagna" av något dom inte gör. eller är dom panka. eller har dom andra bortförklaringar jag inte tror på. 
Jag håller mig på mitt rum så blir det inget tjafs.

/R 

  


Kommentarer
Postat av: syster

Men nu är det inte långt kvar.:)

2006-12-14 @ 21:33:40
Postat av: Lisen

SKönt att det funkar. My love. Kul med London

2006-12-18 @ 09:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback