inavel...

...det e fan fruktansvärt. folk är ju fan helt jävla psykade. slår o slår till livet rinner ut o så går man med en jävla sekt. en sekt där alla går i kyrkan och ingen FÅR gå ur. Men så plötsligt så brister bubblan och alla bllir genast ärliga och gråt och skrik blandat med ångest far ut i luften.

Hur kan det kännas så här? massa jäla känslor som jag inte förstår mig på. jag e för fan bara en tönt. inte kan jag vara kär. suck...det funkar inte så ju!
Men ändå så saknar jag! jävla skit. varför kom du o tog mitt liv?! varför gjorde jag inget motstånd?
men med någe dåligt kommer alltid nåe bra. har nog blivit av med en person jag skulle ha svårt att bli av med. mitt ex. han kan inte ens se mig i ögonen efter jag berättat jag vill ha någon annan än han och jag verkligen menade det. och han märkte det. känns skönt att vara fri från honom som mera plågar mig än ger mig någe. jag har istället fått någon eller något annat som tar upp min tid, som plågar mig.
Varför svarar han inte på mina rop,  eller det gör han kanske.? men jag e ju så jävla känslig. det är därför jag vänder på allt. jag vill ju bara få bekräftele att någon tycker om mig. förlåt.

åhhhh nej, sluta ronja! palla vara sentimental! gah. jag borde inte ha någon. det är ödet. varför ge mig den perfekta när jag flyttat. jävla otur!

Vore nog lättare om han dissa helt istället för sina små dissar som han sedan göder med komplimanger...


dagens äventyr var att utforska Hallsberg ännu en gång i mitt liv. kolla in banken, systemet, guld affären (helt värdelöst), handla MASSA mat. som för mig är ovanligt. och sedan avsluta tripen EM. elektromontage. för att åter igen fylla på våran "soda stream" från israel. Vi dricker alldeles för mycket dricka och blir feta. jag klarar knappt av att bo här en längre tid. det ända vi gör är att äta och dricka. Jag spyr snart!

efter hallsberg blev det v-torp o hälsa på E med dreads i håret^^ trevligt men va bara där en kort stund. emn det räckte ändå. känns mest som jag predikar och hon tar lärdom. rätt jobbigt att föra ett samtal emd sig själv. det låter som man skryter och om hon nu säger någe så låter det som hon försöker impa och det e rätt jobbigt me tanke på att jga föraktar hennes vänner och sätt att leva. jag se inget intresse med att gå bygg i hallsberg och propsa för det.

Sen vart det en åktur med deras föfärliga mor som låtsats tycka om mig o jag riktigt känner det i hela kroppen. men jag stog ut. måste försöka vara artig för allas trevnad.
sen mat här. jävla svull svull.

sen hände inte mycker förens klockan blev åtta och jag hängde på äventyret som innebar att åka med i brors bil för att lämna av syster på en förfest hos den fruktansvärda C. efter en jävla tid så hitta vi dit efter världens SÄMSTA vägbeskrivning, man va ju bara tvungen att läsa mellan raderna (att svänga in på en gata och sedan åka igenom ett villa mråde o sedan svänga igen) fick man lista ut själv. och hon skulle ju komma ut (om man räknar med att stå i dörröppningen med sin stora näsa räknas så)!

tillbaka hemma o såg en film"så som i himmlen" den va rätt sug. het störd men ändå så funka den. jävla konstiga ställen det finns folk. oftast är dom små samhällen utsatta, precis som Östansjö.

Idag har även nyårsplanerna tagit fart och det kommer nog lös sig. om jag nu ska sova över. annars blir det östansjö för mig. så jävla sug.  aja... det lär vi väl märka^^

hoppas han hör av sig
/R

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG SAKNAR DIG RONJJ!!

2007-01-01 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback