en stycken lisa. <3

åhhhhhhhhhhhhhhh LISA med stora bokstäver! du e fan mig bäst!!! saknar sönder mig efter denna underbara varelse!!

"Ronja är med hemma, vi kanske kan ha någon slags myskväll som på min födelsedag, va verkligen as roligt.
Ronja firar ju inte jul, ganska tråkigt, men alla har sina val. Hon är den största godisen jag vet, my love. Sitter här och lyssnar på +44, saknar Ronja och alla."
Taget ur hennes blogg.... Jag blir så jävla glad att läsa om hennes liv så mina hjärtslag slår dubbelt så fort!!

Detta inlägg är endast tillägnat LISA, MIN. hon är MIN så alla vet!!!


/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju helt otrolig, min ängel.

2006-12-21 @ 21:34:21
Postat av: Anonym

hahaha vilken ironi

2006-12-22 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback