dagen före dagen före dagen.

Jag sitter o diggar lite raggarkalssiker i min ensamhet innan jag drar iväh till skolan och käkar julbord. ingen idé att ha massa förväntningar. jag vet ju hur maten brukar vara, oätlig.

mycket har hänt dessa fem dagar utan blogg.
 1. Jag och syster har ÄNTLIGEN köpt biljetter till London. känns som att de tär det som kan hålla mig uppe i vår. den 25 Mars åker vi och åker hem den 27 mars. funderar på att kanske ta ledigt torsdagen oxå. men det är en senare fråga.
2. fått tillbaka prov som varit någolunda uppskattande. MVG i matten, ekvationer."Du måste läsa b-kursen" och så fick jag även -VG i svenska. Hatar läraren hon pikar HELA tiden på hur jag skriver. jag delar ju visst in i stycken bara att jag inte drar in marginalen. men jag SKA göra det nästa gång till surlkärringen.
3. Jag har inte blivit av mitt msn beroende. mycket camande den här veckan. Dem som fått uppleva denna skönhet är mest Pierre och Mini. Pierre höll mig upp till sex på morgon iförrgår och så sov jag två timmar innan skolan och igår kväll så hade jag trevligt samtal med mini istället. =)

Mina föräldrar är på någe varmt ställe. jag längtar så att oxå åka bort nu när snön har kommit. hatar snö>.<

men snart är det fredag och då slutar man skolan! :D men först idag så ska man hänga på stan o fylla busskort för en hel termin. och imorgon ska jag tvätta och mysa min hyresvärd.
Men fredag som sagt ska jga klä mig i samma kläder jag hade på mig på bingon i landskrona.
Kjol+korsett.
Fredagen svaluta med en fest. är lite fundersam om det kommer mycket folk eller om man bara är ett par och har en mysig middag. det spelar igentligen inte någon roll men ändå. =) sen på lördag så åker jag hem till skogarna. TILL SYSTER!!!  och bror så klart... dom har väl gjort upp någon packt att jag inte får äta deras knäck;D
Aja skola nu. måste springa;D

/R

Ps. Grattis mamma 50 år, bara för hon e på gran canaria och solar!!>.<

Kommentarer
Postat av: petra

omg! fel datum på resan. vi åker den 25 och kommer hem den 27. :P

2006-12-20 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback